سلام استاد،
شما گفتین برای اینکه تشخیص بدیم گاز تو سیستم هست یا نه،
فشار دستگاه رو در حالت خاموش میگیریم،از کجا بدویم برای چه نوع گازی در دمای آن محیط فشارش باید چند باشه تا مثلا بدونیم فشار نرمال هست یا ن؟
درود از روی جدول فشار و دما یا اپلیکیشن معرفی شده تو دوره مشاهده کنید واضح هست
اسم اپلیکیشن چی هست استاد؟
و
جدول فشار و دما کجا هست تو فایل ضمیمه گذاشتین برای دانلود؟