کار نکردن تب create در paragon بعد از ساختن DB در Include foreign database

جناب آقای دکتر مانی زاده
با درود و سپاس ، در مبحث " پروژه در PDMS" در قسمت اول از چهار قسمتی بیان کردید pipecata1 را قبلا ساخته و pipecata2 کپی نمودید. بنده در سیستم خودم pipecata را بعنوان DB کاتالوگ از روی کدام گزینه کپی کنم ، از فایل ستاره دار CATA ایجاد کردم ولی وقتی به Paragon می روم ،با وجودی که pipecata ساخته شده بدون ستاره را می بینم ، تب create باز نمی شود. لطفا راهنمایی فرمایید

1 پسندیده

با سلام و احترام

لطفا تصویری از محیط ارسال کنید تا بتونم راهنماییتون کنم