سلام مهندس روز بخیر
موقع پر کردن دیتا شیت برای TG در قسمت تهیه مدارک مهندسی فرمودید که برای پر کردن فیلد مورد نظر در دیتا شیت مطلبی در spec کارفرما نبود سراغ استاندارد میرویم و سپس سراغ IPS-IN-120 رفتید حالا سوال من این جاست که چرا IPS از کجا بدونیم که چه استانداری رو فالو کنیم چرا سراغ استاندارد های دیگه مثلا API نرفتیم؟
ممنون
در ابتدای مدرک JOb specification در هر پروژه ای گفته می شود که اولویت انتخاب مدارک و رفرنس ها برای طراحی به چه صورت است.ما هم در دوره بنا را IPS گذاشتیم. برای این مورد یا مدرک Job specification را مطالعه کنید که تقدم و تاخر رفرنس ها را ببینید یا مستقیما از کارفرما سوال نمایید
1 پسندیده