اگر درست متوجه شده باشم به این صورت عمل کنید. هر آجر از هر سمت ۱۶ تا خونه باید حرکت کنه تا به انتها برسه. یک متغیر جدید بسازید، در ابتدا مقدارش رو صفر بدید. بعد هر آجر جدید که ساخته میشه، در هر فریم از حرکتش یدونه به اون متغیر اضافه کنید. هر موقع مقدار این متغیر به ۱۶ رسید یعنی آجر به انتها رسیده. حالا آجر جدید با جهت حرکت جدید رو ایجاد کنید و اون متغیر رو صفر کنید. همین پروسه از اول اجرا میشه و داخل حلقه میافته.
سلام. دربرنامه نویسی بازی درled, قسمت ۱۵، ازتابع رندوم استفاده کردید، من برای اینکه بتوان ازجهات مختلف آجر (brick) حرکت کندهم از رندوم و ساخت تابعی مشابه calculatbrick…، شماساختم، البته باجهت مخالف حرکت، اماموقع اجرا ،تداخل میشه و حرکت نمیکنه ،تصویری ازبرنامه میفرستم. البته فکرکنم دلیلش سرعت تغییررندوم هست، برای اینکه حرکت ازیک جهت که بصورت اتفاق انتخاب شده کامل شده،وبعدجهت احتمالی بعدی انجام شود چه کاربایدکرد،ممنون میشم اگه راهنمائی کنید
سلام دوست عزیز، کار جالبی انجام دادید. خوشحالم که کد ها رو عوض می کنید و خلاقیت به خرج می دید. تنها راه یادگیری عمیق همین هست واقعا. لطفا کدتون رو برای ما ارسال کنید. از اتفاقی که روی ال سی دی میفته هم فیلم بگیرید. سرعت فریم هاتون رو خیلی بیارید پایین که بشه از روی ویدیو برنامه رو دنبال کرد که ما بتونیم کمک کنیم. فقط اگه میشه منطق بازی ای که دارید سعی می کنید بسازید رو هم برامون دقیقتر بگید. من متوجه نشدم دقیقا. می خواهید حرکت مانع ها به صورت رندوم باشه؟