سلام
آیا این یک لول ترنسمیتر است؟ چرا روی آن temperature assembly زده است؟
این ترنسمیتر دماست یا لول؟
سلام همراه گرامی
متاسفانه مدرس به کتیبه ها دسترسی نداشتند و جواب پیامتون رو برای ما ارسال کردند تا بارگزاری بشه:
بله این تجهیز یک لول ترنسمیتر از نوع فلوتری هست که در کنار یک چمبر که در داخل ان مگنت وجود دارد قرار گرفته است. ترنسمیترها می توانند همگی مجهز به یک سنسور دمایی برای جبرانسازی و محاسبات دانسیته باشند نمونه چیزی که در محاسبه فلو هم دیده می شود.

