با سلام و احترام. در آموزشهاتون طریقه ی اهم گیری موتورهای براشلس یا bldc رو فرمودید ولی نگفتید چطور میشه بشون ولتاژ داد. مثلا پمپ تخلیه ظرفشویی الجی.
نمیشه مستقیم برق ac یا dc بشون داد و برای ولتاژ دادن یه درایور واسط نیاز دارن که اتفاقا خیلی هم گرونه. اگر راه بهتر یا ساده تری سراغ دارین ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
ممنون از پاسخ شما جناب مهندس جداری. ولی من دنبال یه واسط یا درایور ساده و ارزون هستم. یه کلیپ دیدم که از موتور خراب یخچال سامسونگ استفاده میکرد ولی گیرم نیومد اون موتور