سلام و عرض ادب
با وجود قطع اینترنت و غیرفعال کردن آنتی ویروس ها نرم افزار نصب می شود و تا چند روز هم به درستی کار می کند اما بعدا پیام خطای اتومیشن لایسنس منیجر می دهد و از کار می افتد.
ممنون میشم راهنمایی کنید.
سلام وقت بخیر
احتمال داره آنتی ویروس یا فایروال نصب کردید
روی سیستمی که اتوماسیون کار میکنید آنتی ویروس ویندوز کافی هست و بقیه رو پاک کنید
فعلا برای رفع مشکل فقط Automaton License manager رو مجدد نصب کنید و نیاز نیست کل نرم افزار رو مجدد نصب کنید
موفق باشی