شمش کاری تابلو برق

با سلام واحترام
یه تابلو دارم چهار کلیداتومات250 جلو تابلو و چهار تا250 پشت تابلو هر دو اتومات پشت در پشت می خوام بهم وصل بشه یعنی فاز Rبه فازR و یه شمش از وسطشون اتصال بخوره بیاد پایین تابلو جهت اتصال کابل حال طرز استانداردش چه جوری می باشد.
ممنون میشم با کشیدن تصویرش راهنماییم کنید.

1 پسندیده

سلام لطفا با یک تابلوساز مطرح کنید بهتون جانمایی بدهند

سلام و عرض ادب خدمت مهندس ساسانفر
جانمایی شده تابلو زده شده بحث اتصال شمش گفتم که اتومات ها توسط شمش25در5 خروجیشون بهم متصل و توسط یه شمش 30در10 بیاد پایین جهت اتصال کابل فقط خواستم بدونم نقطه اتصال دو شمش کجا باشه که هم هزینه شمش کمتر بیاد و هم اون نقطه وقتی جریان دو اتومات ازش بگذره موردی پیش نیاد.