سلام، مسیر فیدبک میکرو سوییچ لباسشویی ( حالا هر برند و مدل های معمولی یا اینورتری) به ۲۲۰ میره درسته؟
اگر درسته، پس برد چطور متوجه میشه میکرو سوییچ درب رو قفل کرده از چه طریقی؟
برای شناخت کاربرد و نقش قطعات توی بردها نیاز به تجربه هست؟
میشه از دیتاشیت فهمید که فلان قطعه بیشتر توی کدوم مدارها یا بردها استفاده میشه؟ یا نقشه احتمالی رو پیدا کرد؟
سلام ی نول از میکروسویچ میره ب مدار ی فاز هم از طریق سیم مستقیم سپس از طریق مقاومت های وات بالا اهم بالا این 220به مقادیر کمتر تقلیل میدن بعدش وارد اپتوکوپلرهای خاص میکنند و ی پنج ولت از سمت مقابل قطع یا وصل میکنند میدن ب پایه وقفه میکرو برد
پس مثلا هر موقع پایه مورد نظر پنج ولت گرفت یعنی درب بسته هستش هر موقع صفر شد یعنی درب باز
در مورد شناخت و تحلیل مدار باید عرض کنم که هم ب دانش الکترونیک نیاز دارید و هم به تجربه نمیشه بدون یکی از پس تعمیر برد بربیابد
از دیتا شیت قطعا فقط میشه فهمید نقش قطعه تو مداررچیه این که چ کارایی تو چ برد داره نه
چون طراح میتونه از ی قطعه هم تو برد لوازم خانگی استفاده کنه هم تو برد صنعتی هم برد پزشکی