سوالات لباسشویی و برد

سلام مهندس وقتتون بخیر

1.لباسشویی دوو و اسنوا در چه مواقعی باید کد بدیم؟ ( توی خشک کن، پرش داشته باشه یا هنگ کنه)

2.اگر برنامه بدیم و پلی کنیم برنامه اجرا نشود( در مورد برد لباسشویی هست) به غیر از برد می‌تونه از قطعات مکانیکی باشه؟
3.مهندس از کجا مطمئن باشیم دمای المنت همون دمای مورد نظر مشتری هست؟(اونم تو حین کارکردن لباسشویی)
و اینکه در برد های لباسشویی یک قطعه بنام آپ آمپ هست برای مقایسه کردن دمای المنت، اگر بخوایم شبیه سازی کنیم خب چیکار کنیم این تغییر دما رو حس کنیم؟ (اونم روی شبیه سازی روی میز)

4.فیلتر نویز گیر استوانه چهار سیم دارد دوتا خروجی دوتا ورودی(فاز و نول)، خب چطور تشخیص بدیم ورودی و خروجی ها رو؟ ( در صورتی که از سیم کشی جدا شده و ما نمی‌دونیم کدوم ورودیه کدوم و خروحیه)
و اینکه تستش هم بگید(مهندس جان می‌دونم گفتید این مورد رو توی دوره ولی چون نت ها ضعیف هست…)

سلام وقت بخیر
1-معمولا زمانی که وارد مرحله خشکن نمیشه
تو دقایق 11و33 که گیر میکنه کد نابالانسی میدیم
2-به غیر از برد میکروسویچ مشگل داره یا درب دستگاه ب درستی بسته نشده
3- از دماسنج لیزری استفاده کنید
4- همشون نقشه دیاگرام دارند و مشخص کردن کدوما ورودی و کدوما خروجی هستند
اما در صورت معکوس زدن اتفاق خاصی رخ نمیده

روش تست دو ب دو پایه ها وروی با هم و پایه خروجی باهم باید اهم OLبده
فاز ورودی ب فاز خروجی باید راه بده
نول ورودی هم بابد به نول خروجی راه بده