1.لباسشویی آبگیری میکنه یهو میره برای تخلیه و تخلیه هم میکنه، علت چیست؟ (یعنی یکسره کار میکنه، پاکشوما)
2.لباسشویی دور خشک کن نمیره علت چیست؟
دور خشک کن گیر میکنه یا هنگ میکنه یا پرش داره علت چیست؟
لباسشویی روی خشک میره ولی تا آخر نه؛ علت چیست؟ (حالا هر برندی باشه، بیشترین ایراد کدوم قطعه میتونه باشه تو اکثرا برندها)
برای فعال کردن و غیر فعال کردن قفل کودک هر برندی متفاوت هست، خب یک راهی هست که تقریبا برای برندها یکی باشه؟
اگر قفل کودک غیر فعال نشه (همون غیر فعال سازی قفل کودک متناسب با همون برند رو انجام بدیم) چیکار باید بکنیم؟
سلام تمام سوالاتتون عمومی و برای هر سوال شاید چند دلیل وجود داشته باشه
پاسخ سوال اولتتون میتونه به خاطر نشتی آب باشه که البته هر دستگاهی سنسور نشتی نداره اما اگه داشته باشه وقتی دستگاه تشخیص نشتی بده سریعا به خاطر مسائل ایمنی آب دستگاه تخلیه میکنه که اتفاق بدتری نیافته
میتونه هم خرابی هیدروستات یا مدارات بردش باشه
اگه آبگیری با تخلیه همزمان باشه قطعا ترایاک یا رله مربوطه اتصال کوتاه شده
سوال دومم
خشکن نرفتن هم علل مختلفی داره اگه پمپ تخلیه آب به صورت کامل تخلیه نکنه هیچ وقت برد مرحله خشکن اجرا نمیکنه
بعضی اوقات هم میتونه به خاطر بالانس نبودن دستگاه این اتفاق بیافته
مواردی هم به خاطر فیدبک اشتباه تاخو ب برد این مشگل ایجاد میشه
و نهایتا برد هم در همه موارد میتونه مورد خرابی باشه
تو برند دوو اسنوا کد نابالانسی تغییر میکنه که با کد دهی مجدد ایراد رفع میشه
سوال سومم هم
هر برندی فعال سازی یا غیر فعال سازی قفل کودک خودشو داره و قاعده و قانون خاصی نداره