راهنمایی در خصوص سوکت های برد لباسشویی

سلام مهندس جان،قطعات لباسشویی شیر برقی، المنت، میکرو سوییچ، هیدروسات، پمپ تخلیه و موتور، سوکت های این قطعات روی برد رو اشتباه بزنیم اسیبی به برد وارد میکنه؟
سوکت کدوم قطعات بزنی آسیب جدی به برد میزنه؟


مهندس سوکت میکرو سوییچ(خود میکرو سوییچ نه سوکتش) میشه عوض کرد؟ اگه میشه چه نوع سوکتی بگیرم؟
میکرو سوییچ یکسره کردم برد سوخت، حالا سوکت میکرو سوییچ رو اهم گرفتم هر سته تا ol و بازر گرفتم نمیداد احتمالا سوکته خراب شده

سلام سوال شما کاملا بدیعی و شفاف در واقع پاسخ سوالتون تو خود سوالتون
بله که آسیب میبینه شما اگه بتونی جا بجا بزنید قطعا آسیب میبینند ولی اکثر برندها جوری سوکت هارو طراحی میکنند که بهم نمیخوره.
البته که باید قبلش عکس هم گرفت.
در مورد اشتباه جامپ کردن سوکت میکروسویچ هم بارها تو دوره و سوالات دوستان عرض کردم که برد میسوزونه.

سوکت میکروسویچ هم باید استوک گیر بیارید یا سر فیش کولری بزنید جاش
ولی اینطور که شما میگید olشده یحتمل خود سیم ها قطع شدند مگه اینکه از پشت سوکت بازر بگیرید تا بشه حتمی گفت

1 پسندیده