درود ساده ترین سیستم فور هست آنالوگ برق ورودی ابتدا فاز به کلید خاموش و رو شن خروجی اون به تایمر که بالای اون قرار گرفته و خروجی تایمر به ترموستات و خروجی ترموستات به المنت سر دیگه برق هم نول به پایه دیگر المنت ترموستات شما ۳پایه داره درجه ترموستات روی بالای۳۰درجه قرار بدید ۲پایه ای که بیزر داد یا وصل هست استفاده کنید پایدار باشید