با سلام خدمت همگی.لژفا در صورت امکان راهنمایی کنید.چرا باید درز جوش در حین انبار کردن با لوله ای دیگر در تماس نباشند.تشکیل پیل گالوانیک در اینجا به چه شکلیه؟
با سلام خدمت همگی.لژفا در صورت امکان راهنمایی کنید.چرا باید درز جوش در حین انبار کردن با لوله ای دیگر در تماس نباشند.تشکیل پیل گالوانیک در اینجا به چه شکلیه؟