سلام استاد وقتتون بخیر این لباسشویی مشتری تازه ۲ ماه خریده و نو هست وقتی روشن میکنه این صدا میده علتش برای چی هست؟
لطفا راهنمایی کنید عت صدا چی هست درام لغی نداره و فولی هم لغی نداره
سلام استاد وقتتون بخیر این لباسشویی مشتری تازه ۲ ماه خریده و نو هست وقتی روشن میکنه این صدا میده علتش برای چی هست؟
سلام وقت تون بخیر
درب بالای ماشین رو باز کنید بهتر معلوم میشه از شیلنگ جاپودری یا هیدروستات وزنه ها و کمک فنر رو بازدید کنید پیچ های نگه دارنده دیگ باز باشه
درود احتمال زیاد پیچ های وزنه های بالانسر شل شده یا بالانسر ها شکسته
درود برشما بزرگوار از فیلم مشخصه پیچ حمل باز شده متاسفانه این مدل رو یک شرکت میزنه با برندهای مختلف ایرانی و خارجی وارد بازار میشه بعضی تولید کننده ها مثل چین هستند برای تجار از درجه۶تا۱۰میسازند کمک ها نیوتنش با وزن دیگ همخوانی نداره با ترفندهایی که تو دوره آموزش دیدید محل قاب وزنه تعادلها هم تقویت بشه
سلام استاد ببخشید قشنگ متوجه نشدم میشه بیشتر توضییح بدین چجوری صدا رو رفع کنم
فوندانسیون وزنه های تعادل رو فیکس کنید اگر جای پیچ ها هرز هستند داخلش یه بست کمربندی بزارید و پیچ های اونها رو کاملا سفت کنید هم وزنه بالا و هم وزنه جلو دیگ تو دوره رفع لرزش برند دوو خیلی کمکتون میکنه اگر ورق های بدنه ضعیف هست باید در کناره ها ایزوگام بچسبونید تا صدا ایجاد نکنه کمک هارو هم از نظر نیوتنش بررسی کنید