سلام
اگر تانک بلنکتینگ داشته باشیم باتوجه به اینکه فشار بالای مخزن همواره مقدار مشخصی دارد آیا نیاز به نصب leg lowدر بالا می باشد یا صرفا یه PT پایین مخزن بزاریم سطح را اندازه می گیرد؟
فشار بالای مخزن همواره مقدار ثابتی نیست و ممکن است تغییر کند برای اندازه گیری سطح باید leg بالا هم کانکشن گردد