انتخاب دوره میکرو

با سلام خدمت مهندس بهبویی. من سوال داشتم خواهشاً جواب بدید ممنون میشم.من می‌خوام یک تابلو آسانسوری در پایان گذراندن این دوره طراحی کنم که به فروش مناسبی برسه و برنامه نویسی. اش را انجام بدهم آیا با گذراندن این دوره arm میکرو کنترلر به این هدف میتونم دست یابم.یا دوره avr آقای معین برای تابلو آسانسوری خریداری کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید

1 پسندیده

سلام همراه گرامی
متاسفانه مدرس به کتیبه ها دسترسی نداشتند و جواب پیامتون رو برای ما ارسال کردند تا بارگزاری بشه:

سلام وقت بخیر. در مورد این سوال، در تابلوهای امروزی معمولا از میکرو های arm استفاده میشه بدلیل اینکه در قیمت یکسان پردازنه و حافظه خیلی قوی تری دارند.