peripherals …systemviewer

سلام در قسمت peripherals …systemviewer فعال نیست.چطور می شه فعال کرد.ممنونم

سلام دوست عزیز، لطفا کمی بیشتر توضیح بدید. چه نرم افزاری؟ در چه پروژه ای؟ فرستادن یک اسکرین شات هم میتونه خیلی کمک کنه.