سلام در قسمت peripherals …systemviewer فعال نیست.چطور می شه فعال کرد.ممنونم
سلام دوست عزیز، لطفا کمی بیشتر توضیح بدید. چه نرم افزاری؟ در چه پروژه ای؟ فرستادن یک اسکرین شات هم میتونه خیلی کمک کنه.
سلام در قسمت peripherals …systemviewer فعال نیست.چطور می شه فعال کرد.ممنونم
سلام دوست عزیز، لطفا کمی بیشتر توضیح بدید. چه نرم افزاری؟ در چه پروژه ای؟ فرستادن یک اسکرین شات هم میتونه خیلی کمک کنه.