با عرض سلام خدمت شما اساتید محترم
ظرفشویی ال جی هست و فقط در مرحله آخر آب و خالی نمیکنه و تو سامپ میمونه
آب زیاد میمونه و مشتری میگه قبلا این طوری نبوده
در مراحل شستشو آب و کامل خالی میکنه
سلام وقت بخیر باید دستگاه بررسی بشه
اختمالا مسیرهای ورود و خروج آب توی سامپ گرفتگی داره
شلنگ تخلیه بررسی شه
پمپ تخلیه تست مکلنیکی شه شاید ی مقدار از توان افتاده باشه
ی قسمت یو شکل تو سامپ برای جلوگیری از تخلیه خودکار آب تعبیه شده اونجا باید از نظر کیپی چک شه
…
1 پسندیده
بله دستگاه و باز کردم مسیر یو اشغال داشت
گفته شما کاملا صحیح بود