آزمون طراحی برای فارغ التحصیلان طراحی جامدات و طراحی کاربردی

با سلام و احترام،
ممنون میشم هر که پاسخ این سوال رو میدونه جواب بده:
آیا فارغ التحصیلان طراحی جامدات و طراحی کاربردی می توانند در آزمون طراحی شرکت کنند یا اینکه مثل سابق فقط در آزمون نظارت می توانند شرکت کنند؟
سپاسگزارم